Chio Chips - 1 din 3 pungi castigatoare - lista magazinelor de unde poti folosi tichetele cadou

Skizzo Skillz, imaginea Chio Chips cauta o punga castigatoare in ultima reclama vestitoare a concursului cu peste 1,9 milioane de premii cu o valoare totala de 4.2 milioane lei.
Daca vrei sa participi si tu la acest concurs cu premii, cauta in magazine (cu siguranta vei gasi in supermarketuri) pungi Chio cu bentita promotionala si gaseste tichetele cadou de 10 lei, 50 lei sau 200 lei sau cartonase castigatoare de pungi Chio Chips 65 grame.

Poti folosi tichetele in peste 55.000 magazine afiliate Edenred iar cartonasele in orice centru de premiere.
Pentru tichetele cadou vezi lista de magazine aici.
Pentru centre de premiere vezi lista aici.

Poti ridica pungile de Chio Chips Sare pana la data de 15 decembrie 2015 iar tichetele cadou se poti folosi pana la data de 31 decembrie 2015.

Azi mi-am incercat si eu norocul in 2 magazine diferite dar norocul nu prea mi-a suras. Doar o punga castigatoare avand in interior cartonas. Cati dintre voi ati prins tichetele cadou de 200 lei?

12 comentarii:

  1. Multe magazine refuza sa dea castigul de o punguta de 65 gr.Exemplu magazinul shop/go,Maga Image str.Zizin 10 A sector.3.Bucuresti.m-a refuzat ieri 30 noiembrie,motivand ca ei nu doresc sa tina concursul pana la 15 decembrie,si mi-a luat punga din mana.Au voie sa faca ce vor ei?Organizatorii nu pot fi contactati.Au roboti telefonici la toate numerele de tel.

    RăspundețiȘtergere
  2. da asa este....si pe mine mau refuzat aproapre toate magazinele din teliu......faceti ceva am gastiga 50 roni si a 30 cartonase va rogggg multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu inteleg de ce se mai fac concursuri daca nu sunt toti de acord cu oferirea premiilor? Sau stiti ce cred eu, ca-s hoti de la unele magazine, isi iau ei premiile si normal ca nu mai au si pentru adevaratii castigatori si inventeaza anumite pretexte :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. stiti ce o sa fac ?NU MAI CUMPAR -VA RECOMAND SI VOUA

    RăspundețiȘtergere
  5. Cei de la Lays se tin de cuvant

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am castigat toate trei biletele noroc maxim noroc si voua!!

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde poti sa ridici premile?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru tichete va duceti la profi

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma poate ajuta cineva va rog?
    Am castigat o punga Chio Sare si cand am fost la magazinul deunde am cumparat punga mi-a oprit cartonasul si mi-au spus sa vin a doua zi dupa ea
    Cand am mers dupa punga mi-au zis sa vin urmatoarea zi si tot asa
    Ma poate ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  10. Azi am fost la Magazinul Profi cu cartonașul cu care am căștigat o pungă Chio Sare de 65 g și vânzătoarea mi-a răspuns obrznic în față, că nu mai au această promoție. Mi-a zis să mă duc la magazinul Merkur,dar nu prea am înțeles, de ce trebuie să mă duc la Merkur, deși produsul era cumpărat de la Profi și nu de la Merkur.
    Mi s-a părut interesant pentru că pe spatele cartonașului scrie perioada de promoție 01.03.2016-30.04.2016 sau in limita stocului disponibil. Cu stoc nu era problemă rafturile erau pline cu aceste produse.
    Cine minte? Vânzătoarea, firma Profi, firma care a pus promoția, sau toți?

    RăspundețiȘtergere
  11. De unde pot ridica pungile de Chio cu sare din Timisoara ???

    RăspundețiȘtergere
  12. NICI IN ARAD NU SE PRIMESC PUNGILE CADOU CHIO.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.